Novinky z oblasti firemného vzdelávania pod jednou strechou

 In Form Slovakia, s.r.o., 05.04.2016, 10:51

Keď MARKETING (nie) je prechádzka ružovou záhradou. Keď marketingové výsledky netešia. Chyby a úskalia v marketingu, ale aj efektívne zlepšenia a stratégie prinesie 13. ročník MARKETING LIVE 2016! MARKETING LIVE 2016 bude opäť miestom s najvyššou koncentráciou NAJskúsenejších marketérov v Bratislave! Konferencia sa uskutoční už 26. apríla, v priestoroch Grand Hotel Pressburg.

Trinásty ročník konferencie ponúkne aj tentokrát možnosť vybrať si, a namixovať svoj vlastný program na mieru. Účastníci si budú môcť zvoliť zo štyroch tematických blokov: 1. Strategický marketing, 2. Komunikačné stratégie, 3. Personalizovaný marketing a lojalita, 4. Online marketing. „Vďaka pestrému programu získajú účastníci počas jedného dňa maximum informácií. Nebude chýbať workshop, prednášky, case studies a inšpiratívne diskusie“, prezrádza organizátorka konferencie Erika Jankajová.

V troch sálach vystúpi viac ako dvadsať prednášajúcich zo Slovenska a zahraničia. Pozvanie prijal organizátor inšpiratívnych podujatí, autor dvoch kníh a niekoľkých scenárov Palo Hlubina /Samosa/, marketingový a produktový manažér Tuli.sk Zdeno Kuzmány, Blogerka roka 2014 v kategórii Móda Linda Adamčíková /Lapkinn/, PR špecialistka a majiteľka spoločnosti DIVINO Simona Mištíková, majiteľka nezávislej reklamnej agentúry CD-Creative Department Simona Bubánová, strategický riaditeľ reklamnej agentúry Elite Solutions Peter Šurín, marketingový a obchodný manažér Richard Bebjak /DHL Parcel Slovensko/. Využitie najnovších reklamných formátov na zlepšenie výsledkov kampaní a vyšší zisk ukáže vo svojej prednáške kreatívny riaditeľ Marek Didák / HYPE/.

O skúsenostiach, ako zvrátiť krízu v prospech značky a ešte z toho vyťažiť budú diskutovať prezident klubu reklamných agentúr a majiteľ agentúry Respect APP Róbert Slovák, v minulosti hejter, dnes pomáha firmám ako sa s nimi vysporiadať a ako ich získať na svoju stranu Michal Dragan / Chilli Business Solutions/ a ďalší pozvaní. Viac odporúčaní a skúseností o marketingových „persónach“ prezradia v diskusii Roman Hřebecký /Pábení/, Monika Floreková /Visibility/ a Robert Němec /RobertNemec.com/. Na webstránke konferencie naďalej pribúdajú mená ďalších inšpiratívnych rečníkov, ktorí sa predstavia 26. apríla na Marketing LIVE 2016!

Viac informácií o programe a ďalších prednášajúcich, o možnostiach registrácie a cene vstupenky si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk.