Novinky z oblasti firemného vzdelávania pod jednou strechou

 Pricemania Academy, 08.09.2015, 11:42

Školský rok sa nezačal len pre študentov, ale semester začína aj pre všetkých, ktorí pochopili, že celoživotné vzdelávanie je alfou a omegou k úspechu. Prvý komplexný vzdelávací program pre ľudí pracujúcich v online biznise Pricemania Academy štartuje svoju šiestu sezónu.

radičné otvorenie semestra pod názvom Pricemania Academy Kickoff VI. bude 17. septembra 2015 v coworkingovom centre Connect v Bratislave.

V rámci programu odznejú tri prednášky, vďaka ktorým posuniete svoj biznis na ďalšiu úroveň.

Prvým spíkrom bude Tomáš Vrtík zo spoločnosti Besteron, hlavného partnera Pricemania Academy, s témou Oplatí sa e-shopom online platba kartou? V prednáške najmä pre e-shopárov odznie, aké sú poplatky a podmienky bánk pri platbe kartou či aká je obľúbenosť online platenia na Slovensku. Zistia, čo sa deje, ak e-shopu klient zaplatí ukradnutou/zneužitou kartou a aké sú plusy a mínusy tejto platobnej metódy a načo by sa určite mali banky spýtať, ak majú o takúto službu záujem.

S témou Ako nás provízny marketing naučil posúvať latku online marketingu na úroveň, kde je výkonnostný marketing slabý buzzword vystúpia Pavol Adamčák a Marián Zeleniak z ui42, ktorí vás naučia, ako nastaviť stratégiu online marketingu tak, aby na seba sám zarábal. Dozviete sa aj to, ako si urobiť prehľad v mori marketingových nástrojov a ponúk rôznych agentúr tak, aby vznikol akčný balíček aktivít pre dosiahnutie čo najväčšieho rastu a zisku.

Ako sa dostať na titulky magazínov poradí Simona Budinská, PR specialist a zakladateľka portálu kavickari.sk. Ukáže vám, ako sa dostať na titulky magazínov prirodzenou formou a ako na tom začať pracovať od seba a od ľudí vo vašej firme.

Posledným spíkrom tohtoročného Kickoffu bude odborník v oblasti e-commerce z Českej republiky Jan Kvasnička. Vo svojej praktickej prednáške Zvyšovanie konverzného pomeru e-shopu ukáže najväčšie chyby e-shopov, ktoré znižujú konverzný pomer. Často totiž aj malá drobnosť dokáže ovplyvniť konverzný pomer naozaj výrazne. Taktiež ukáže, aké dogmy vznikajú pri optimalizácii konverzného pomeru.

Po ukončení oficiálnej časti bude opäť priestor na networking a zábavu vo forme súťaží a hier. Atmosféru dotvorí živá hudba a chutný catering.

Vstup na otvorenie sezóny v Pricemania Academy je zdarma, registrácia prebieha tu. Navyše, každý účastník získa leták so špeciálnou časovo obmedzenou zľavou na workshopy.

Tešíme sa na vás v Connect coworking 17.9. 2015 od 18.30 h.

A ak náhodou nebudete môcť prísť, kliknite na náš BLOG a pozrite si live prenos.

Partnermi sezóny jeseň 2015 sú:

Hlavný partner: Besteron

Partneri: Youstice, Superfaktúra, Webglobe Yegon, Sortio, Effectix, DHL

Mediálni partneri: Connect, Techbox, Mojandroid.sk, Instore Slovakia, Podnikajte.sk, Education.sk, Biznisweb, RobimeIT, Retailmagazin.sk


Pricemania Academy je prvý komplexný vzdelávací program pre e-shopy a online firmy na slovenskom trhu. Interaktívita a individuálny prístup mentorov zaručujú veľmi rýchle osvojenie nových zručností, ktorú dokážu účastníci školení okamžite využiť v každodennej praxi. Vďaka nadobudnutým poznatkom dokážu absolventi Pricemania Academy zvýšiť návštevnosť svojho webu a premeniť ju na reálnych zákazníkov, a tým zdvihnúť celkovú ziskovosť. Nemenej dôležité je aj budovanie značky a vzťahu so zákazníkmi. Všetci absolventi Pricemania Academy získajú na konci školenia alebo workshopu certifikát. Hlavný partner jesennej sezóny 2015 je spoločnosť Besteron.


Firma Pricemania Academy ponúka vzdelávacie aktivity


Kurzy pre verejnosť

1. SEO pre pokročilých (Pokročilé SEO stratégie a techniky) ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
2. SEO pre začiatočníkov ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
3. Ako vybudovať úspešný e-shop a nezblázniť sa ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
4. Ako vďaka konkrétnym odporúčaniam zvýšiť svoj konverzný pomer, obrat… ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
5. Ako predávať textom - copywriting nielen pre sociálne siete ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
6. Google Tag Manager ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
7. Google Adwords pre začiatočníkov ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
8. Ako správne robiť e-mail marketing? ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
9. Inbound marketing ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
10. Google Analytics pre začiatočníkov ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
11. Psychológia spotrebiteľa ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
12. Affiliate marketing ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
13. Efektívny predaj ()
otvára sa podľa záujmu
118,80 €
14. Ako vytvoriť úspešnú značku bez veľkej investície (krok po kroku) ()
otvára sa podľa záujmu
178,80 €
15. Sociálne médiá ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
16. Google Adwords pre pokročilých ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
17. Google Analytics pre pokročilých ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
18. SEO workshop ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €
19. Webový copywriting ()
otvára sa podľa záujmu
238,80 €

Kurzy na mieru

1. Affiliate marketing ()
odporúčaný rozsah 1 deň
2. Ako predávať textom - copywriting nielen pre sociálne siete ()
odporúčaný rozsah 1 deň
3. Ako správne robiť e-mail marketing? ()
odporúčaný rozsah 1 deň
4. Ako vďaka konkrétnym odporúčaniam zvýšiť svoj konverzný pomer, obrat… ()
odporúčaný rozsah 1 deň
5. Ako vybudovať úspešný e-shop a nezblázniť sa ()
odporúčaný rozsah 4 hodiny
6. Ako vytvoriť úspešnú značku bez veľkej investície (krok po kroku) ()
odporúčaný rozsah 1 deň
7. Efektívny predaj ()
odporúčaný rozsah 1 deň
8. Google Adwords pre pokročilých ()
odporúčaný rozsah 1 deň
9. Google Adwords pre začiatočníkov ()
odporúčaný rozsah 1 deň
10. Google Analytics pre pokročilých ()
odporúčaný rozsah 1 deň
11. Google Analytics pre začiatočníkov ()
odporúčaný rozsah 7 hodín
12. Google Tag Manager ()
odporúčaný rozsah 1 deň
13. Inbound marketing ()
odporúčaný rozsah 4 hodiny
14. Psychológia spotrebiteľa ()
odporúčaný rozsah 7 hodín
15. SEO pre pokročilých (Pokročilé SEO stratégie a techniky) ()
odporúčaný rozsah 1 deň
16. SEO pre začiatočníkov ()
odporúčaný rozsah 7 hodín
17. SEO workshop ()
odporúčaný rozsah 1 deň
18. Sociálne médiá ()
odporúčaný rozsah 1 deň
19. Webový copywriting ()
odporúčaný rozsah 1 deň

Žiadne položky.

Žiadne položky.

Žiadne položky.